Kurýři bývají poměrně vytíženi telefonáty a v předvánočním období nejen těmi. Je to jejich práce, ale pokud máme možnost, můžeme jim ji trošku usnadnit :-).

Balík

 

1. Zkontrolujte si údaje v objednávce.
Adresu si mnoho lidí nesplete, ale dopředu popřemýšlejte, kam si balík necháváte doručit, kde se zdržujete během dne. Neposílejte si jej domů, pokud jste během dne v práci.

Pokud uvedete chybný email, nebudete informováni o tom, kdo a kdy Vám Vaši objednávku doručí.

Zadáte-li vadné telefonní číslo, kurýr Vás nebude umět kontaktovat a případně se s Vámi dohodnout o podrobnostech doručení. Také můžete kurýrovi pomoci s navigací k Vám, pokud pomocí GPS neumí najít udanou adresu.

2. Čtěte emaily.
Jakmile Vaši zásilku začneme zpracovávat, přepravní společnost Vám pošle email s jejím sledovacím číslem. V den doručení dostanete druhý email, ve kterém se dozvíte nejen čas doručení, ale i číslo na kurýra.

3. Zdržujte se na místě doručení, mějte u sebe telefon, připravte si adekvátní hotovost nebo platební kartu.
V takovém případě je obvykle doručení balíku bezproblémové – kurýr Vám zavolá, balík doveze a pokud máte přesnou částku na vyplacení, neřeší problémy s výdajem.

4. Volejte, pokud se něco změnilo.
Pokud v den doručování budete déle mimo místo, kam jste si balík nechali doručit, volejte kurýrovi – možná se Vám podaří dohodnout na jiném místě doručení nebo kurýra přesměrujete na doručení balíku Vaší sousede či kolegovi.

Nezapomeňte však na to, že kurýři mají podělené rajóny doručování balíků, a proto Vám kurýr mnohokrát neumí vyjít vstříc a doručit balík do jiného rajónu, ačkoli se Vám zdá, že je to poměrně blízko.

Kurýr během dne doručuje desítky balíků a má poměrně pevně rozvrženou trasu, aby to stihl. Proto se Vám jen málokdy může přizpůsobit s načasováním doručení. Proto se snažte přizpůsobit Vy jemu.

5. Sledujte pohyb zásilky a její aktuální stav.
V mailu od přepravní společnosti většinou obdržíte i odkaz na sledování Vaší zásilky, případně i to, kde konkrétně se kurýr právě nachází – místo toho, abyste hledali číslo na kurýra a volali mu, kdy balík dorazí, zkuste nejprve zkontrolovat trasování.

Pokud se Vám kurýr neozval a při statusu balíku se objeví, že jste nezastižitelný, kontaktujte zákaznický servis na telefonním čísle.

Rovněž kontaktujte zákaznický servis, pokud se neumíte dovolat kurýrovi.

6. Balíček zkontrolujte.
Když Vám kurýr balík doručí, řádně jej zkontrolujte – jakékoli přetržení lepicí pásky nebo proděravení obalu je třeba zapsat. Velmi užitečné případně provést fotodokumentaci poškozeného balíku. Snáze se nám bude reklamovat špatné zacházení s balíkem u kurýrní služby.

 

Naší snahou je, abyste byli spokojeni se zásilkou i s jejím doručením. Pokud si neumíte poradit sami, kontaktujte nás na info@prijemneveci.cz nebo na telefonním čísle  703 354 526 a my se pokusíme dohodnout bezproblémové doručení balíku k Vám.